turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل های مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آسیا_مشهد.jpg

 

_آسیا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی سالن کنفرانس، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی و...

_آسیا_مشهد_2.jpg

_آسیا_مشهد3.jpg


 

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئیت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

_اترک_مشهد9.jpg

هتل نور مشهد

noor.jpg

هتل نور مشهد 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (علیه السلام)  قرار دارد که این هتل در سال 1386 افتتاح شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله هتل نور مشهد تا حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) کمتر از ۵ دقیقه می باشد. هتل نور مشهد دو رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و... و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پارکینگ اختصاصی، لاندری،لابی،کافی شاپ، سیستم اعلام حریق و ... آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

noor1.jpg

noor2.jpg

آدرس هتل : میدان بیت المقدس_ خیابان خسروی نو(شهید اندرزگو)_ جنب وروی باب الجواد

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

 

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر یک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه یک داخلی وخارجی از دیگر خصیصه های بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های ارمنستان

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان واقع در سیتی سنتر (مرکز شهر)،و در نزدیکی میدان جمهوری با 13 طبقه و چشم اندازی به رودخانه هرازدان تاسیس شده در سال 1977 و باسازی شده در سال 2006 با سبکی اروپایی محیطی دل نواز و آرامش بخشی را برای مسافران عزیز تور ارمنستان به ارمغان اورده است.این هتل 3 ستاره به نوبه خود از بهترین هتل های ارمنستان می باشد.این هتل دارای 58 باب اتاق با استانداردهای اروپایی با امکاناتی مجهز به سیستم تهویه جداگانه ، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره‌ای می باشد.

 

امکانات هتل هرازدان ارمنستان :

 هتل دارای 3 رستوران و کافه با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت که در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از میهمانان تور ارمنستان می باشد همچنین هتل دارای استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ،سالن بیلیارد و پارکینگ،تنیس روی میز ،اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل،اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها،خشکشویی که به رایگان در اختیار مسافران تور ارمنستان داده می شود.

 

 

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 

 

 


هتل های دبی

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 55 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی  6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه،  ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 4655 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه  22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری،  خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

هتل نسیما رویال دبی

nasima.jpg

هتل نسیما رویال دبی دز خیابان شیخ زلئد دبی بنا شده است.این هتل 5 ستاره در نزدیکی پارک Park Place است و دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers ونمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهید داشت. این هتل تا  مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل نسیما قرار دارد. گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل احساس آرامش می کنند.

nasima6.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس از 471 اتاق تشکیل شده و دکوراسیون اتاق های شیک و مدرن می باشد و دارای رنگ آمیزی آن شاد است.خدماتی نظیر وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... 

nasima5.jpg

nasima3.jpg

 امکانات هتل نسیما رویال دبی:

استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات در در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپربی می کنند.

nasima1.jpg

nasima2.jpg

nasima4.jpg

nasima7.jpg

nasima8.jpg

جهت خرید تور دبی و  اطلاع از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی قرار دارد و در شمار هتل های MÖVENPICK می‌باشد. این هتل لوکس در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و تنها چند قدم تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس BB و دارای ساحل اختصاصی می باشد.از هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه هم ۱۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

امکانات اتاق ها:

movenpick-hotel-dubai2.jpg

این هتل در مجموع دارای 294 اتاق می باشد و شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

 استخر روباز، ساحل اختصاصی، مرکز SPA، سونا و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

movenpick-hotel-dubai4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

هتل های کیش

هتل آپارتمان فارابی کیش

Hotel-Farabi-1.JPG

هتل آپارتمان فارابی کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای مسافران تور کیش می تواند خاطرات خوشی را در ذهن خود حک کنند. این هتل ۲ ستاره جزیره کیش  شامل ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ، سوئیت دو خوابه ۵۰ واحد ، سوئیت دو تخته ۸ واحد و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. گردشگران تور کیش که قصد رزرو را دارند، رزرو هتل فارابی کیش به عنوان یک هتل دو ستاره در کیش را در نظر داشته باشند.امکانات هتل آپارتمان فارابی کیش:

رستوران، کافى شاپ، ماهواره، ترانسفرفرودگاهی، خشکشویی، گشت دور جزیره، آرایشگاه آقایان، چایخانه سنتی، کافی نت، مینى بار و صندوق امانات و ...

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

 

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کیش، در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش واقع شده. نزدیکی به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و  بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعیتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. هتل در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_2.JPG

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

هتل رویال تاور آنتالیا

 

 هتل رویال تاور آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.این هتل از 4 برج تشکیل شده که وسعت آن 53000 مترمربع است.این هتل از نظر موقعیت مکانی در 17 کیلومتری منطقه کمر ، تا مرکز آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد.در نزدیکی هتل ، مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد .هتل رویال در مجموع 230 اتاق دارد شامل (اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی و... ) تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و رنگ دیوار ها شاد و دلباز است.اتاق های این هتل  زیبا  پوشش کف آن از موکت استفاده شده است و دارای حمام ، سیستم تهویه‌ی مرکزی ، مینی‌بار (با انواع نوشیدنی‌) ، گاوصندوق الکتریکی و بالکن اختصاصی رو به طبیعت است.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا

رستوران،بار،اتاق بازیهای کامپیوتری ،استخر ،ماساژ ،جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ،بازی دارت ، کرایه دوچرخه ،موج سواری ، اسب سواری و ... اماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت اطلاعات بیشتر از بهترین قیمت ها تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل دیاموند بیچ آنتالیا

 

 هتل دیاموند بیچ آنتالیا 4 ستاره در ساحل مدیترانه آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا 350 متر با ساحل فاصله دارد.از نظر موقعیت مکانی تا مرکز شهر 17 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های این هتل زیبا دارای رنگ روشن بوده و کفپوش آن پارکت است تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، مینی بار و بالکن رو به دریای مدیترانه می باشند.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل لوکس سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند بیچ آنتالیا :

 2 استخر روباز ، سرسره های آبی ، مرکز اسپا،رستوران با انواع غذاهای بین المللی و 2 رستوران دیگر هتل غذاهای عثمانی و مدیترانه ای را سرو می کند ، کافه ،سونا و حمام ترکی، باشگاه بدنسازی ،ماساژ و...

تور آنتالیا بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل دیاموند بیچ آنتالیا را دارند می باشد. 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز