turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

اقتصاد ارمنستان

اقتصاد ارمنستان

 

اقتصاد ارمنستان رتبه 132 را در جهان دارد، با یک محصول ناخالص داخلی از  ( GDP) 10.561 میلیون دلار است.129امین در جهان برای قدرت خرید PPP))، 25.329 میلیون دلار در سال است.ارمنستان جز دومین کشورهای که پس از فروپاشی شوروی به دلیل جمعیت کوچک شد.ارمنستان بین دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است، از طرف مرز در شمال – شرق توسط گرجستان و ةآذربایجان و از سمت جنوب – غرب ایران و ترکیه قرار دارد.

زمان استقلال، ارمنستان تا حد زیادی در صنعت مواد شیمیایی، محصولات الکترونیکی، ماشین آلات، مواد غذایی فرآوری شده، لاستیک مصنوعی و منسوجات بود . به شدت وابسته به منابع خارجی است. کشاورزی تنها 20 درصد از محصول مواد خالص و 10 درصد از اشتغال قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 بود. معادن ارمنی به تولید مس، روی، طلا و سرب اختصاص داده شده است.اکثریت از انرژی با سوخت وارداتی، از جمله گاز و سوخت هسته ای از روسیه ( برای نیروگاه هسته ای) تولید شده، منبع انرژی داخلی اصلی برق آبی است.مقدار کمی از زغال سنگ، نفت و گاز توسعه یافته نشده است.

ruble-dram1.jpg

سرمایه گذاری شوروی در و پشتیبانی صنعت ارمنستان عملا از بین رفت،بطوری که شرکت های بزرگ هنوز قادر به عملکر می باشد.علاه بر این در سال 1990 زلزله امد که بیش از 25000 نفر کشته و 500.000 بی خانمان شده اند.اگرچه آتش بس سال 1994 برگزار شد، جنگ با جمهوری آذربایجان بر سر قره باغ حل و فصل نشده است.نتیجه اقتصاد در امتداد هر دو آذربایجان و مرزهای ترکیه را ویران کردهاست،به دلیل وابستگی ارمنستان به منابع خارج از انرژی و بسیاری از مواد خام است. راه های زمینی از طریق آذربایجان و ترکیه بسته شده است.مسیرهای از طریق گرجستان و ایران کافی و قابل اعتماد هستند.در 1992-1993، تولید ناخالص داخلی حدود 60 درصد از سطح 1989 در  کاهش یافته بود.ارز ملی، درام، تورم برای چند سال اول پس از معرفی آن در سال 1993 است. ارمنستان رشد اقتصادی قوی از سال 1995 به ثبت رسیده و تورم است که در چند سال گذشته قابل اغماض است رنج می برد.بخش های جدید مانند پردازش سنگ قیمتی ساخت طلا و جواهر و فناوری های ارتباطی است. صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی، بانک اروپایی بازسازی، و همچنین سایر نهادهای مالی بین المللی (IFIs) و کشورهای خارجی در حال گسترش کمک های مالی و وام قابل توجه است.

ruble-dram.jpg

پیشرفت مداوم را بر روی توانایی دولت برای تقویت مدیریت اقتصاد کلان آن، از جمله افزایش جمع آوری عواید، بهبود فضای سرمایه گذاری و تسریع خصوصی سازی بستگی دارد.دولت گام های بزرگی در جهت پیوستن به سازمان تجارت جهانی ساخته شده است.در سال 1994، دولت ارمنستان یک برنامه آزاد سازی اقتصادی صندوق بین المللی پول حمایت بلند پروازانه که در نرخ رشد مثبت در سال 1995-2005 راه اندازی کرده بود. سیستم های توزیع برق در سال 2002. عدم توازن تجاری شدید ارمنستان بخش خصوصی واگذار شد تا حدودی توسط کمک های بین المللی جبران شده است، وجوه ارسالی از ارامنه خارج از کشور کار و سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.روابط اقتصادی با روسیه نزدیک باقی می ماند، به ویژه در بخش انرژی است.دولت برخی از بهبود در مالیات و آداب و رسوم دولت در سال های اخیر ساخته شده است، اما اقدامات ضد فساد به پیاده سازی بسیار دشوار بوده است.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 

 Dusit-Thani-Dubai5.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai6.jpg

 

هتل دوسیت تانی دبی در جاده شیخ زاید، واقع در قلب منطقه مدبی مال است. مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی در دسترس آسان هستند.ترکیب یک برج شیشه ای با تکنولوژی بالا با دکور سنتی تایلندی است.اتاق های این هتل 5 ستاره لوکس در سبک تایلندی معاصر تزئین شده است و دارای یک حمام مدرن که شامل نمک حمام است.اتاق در طبقه فوقانی ارائه دیدگاه های پانوراما دبی است. این هتل لوکس دارای وای فای رایگان و استخر بر روی پشت بام است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و دارای یک رستوران ایتالیایی است.

امکانات تفریحی این هتل شامل ورزشگاه و اجاره کارکنان سالن زیبایی. خدمات شاتل رایگان به مرکز بین المللی دبی مال، بازار دبی، جمیرا بیچ پارک ها و سایر زمینه های کلیدی ارائه شده استمرکز تجارت یک انتخاب عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند به خرید برای خرید لباس، غذا و نام تجاری لوکس است. هتل دوسیت تانی دبی از 22 سپتامبر 2009 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

Dusit-Thani-Dubai1.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai3.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai4.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai7.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai8.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai9.jpg

 

 

 

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai.jpg

این هتل لوکس 5 ستاره دوبرج جذاب و دیدنی شهر دبی است.این هتل 4 ستاره جز 14 برنده جایزه رستوران ها، کافه ها ، سالن و باشگاه اسپا.برای مسافران تفریحی، هتل جی دبلیو ایده آل بین دبی مال و مرکز خرید امارات قرار داده شده،در کنار کسب و کار خلیج ایستگاه مترو و یک مکان دیدنی و جذاب برخوردار است. با پارک وادی پارک آبی می توان توسط ماشین در 20 دقیقه رسیده استباشگاه گلف امارات 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه فاصله است.این هتل لوکس از 7 نوامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai8.jpg

امکانات اتاق ها

 

اتاق های این هتل 1608 اتاق مهمان لوکس و بسیار زیبا طراحی شده است و از ویژگی های یک دکور معاصر است.در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، مبله و...  در اختیار مسافران تور دب یقرار داده تا در این هتل احساس راحتی کنند و لحظات به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai4.jpg

 

 JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai5.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai1.jpg

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

14 رستوران، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، استخر روباز، آبگرم، گشت و گذار محلی، پارکینگ برای مسئولین موجود است، یک اتوبوس شاتل رایگان به دبی مال ارائه می هد.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai6.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai7.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai9.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai3.jpg

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل الغریر ریحان دبی

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai9.jpg

هتل ریزنچر دبی

هتل ریزنچر 4 ستاره واقع در دبی و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید امارت و برج خلیفه فاصله دارد.اتاق های این هتل از رنگ روشن و چیدمان منحصر به فرد استفاده شده است در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و مسافران با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند و شما مسافران عزیز می توان عصر را به تراس هتل بروید و از نمای زیبا برج خلیفه لذت ببرید.این هتل دارای خدماتی نظیر باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، سال بدنسازی و ... 

rezencher-dubai3.jpg

rezencher-dubai1.jpg

rezencher-dubai2.jpg

rezencher-dubai.jpg

 

 

هتل بلوبی بلک استون دبی

Black-Stone-Hotel-dubai.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد. از هتل  5 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقه پیاده روی دارد. هتل بلوبی در مرکز تجاری دبی واقع شده است.از هتل تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر و 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل از 15 اکتبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

Black-Stone-Hotel-dubai4.jpg

هتل بلوبی بلک 182 اتاق( استاندارد، سوپریور،سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو) که در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و مینی بار در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.چیدمان اتاق ها مدرن و شیک است و مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.

Black-Stone-Hotel-dubai3.jpg

امکانات هتل بلوبی بلک استون دبی

مرکز تناسب، ذخیره سازی به چمدان، رستوران اصلی، استخر روباز، سالن اسپا و تندرستی و...

Black-Stone-Hotel-dubai1.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai2.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai5.jpg

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل کریستال سان ست آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده قرار گرفته و در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع ساخته شده است.هتل کریستال دارای ساحل اختصاصی است و از ویژگی های آن تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.شما می توانید آب های شفاف دریای مدیترانه رو مشاهده کنید.از هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا 65 کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL است.این هتل 5 ستاره از 25 سپتامبر 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

این هتل 584 اتاق (استاندارد، خانوادگی، جونیور سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) دارد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی خدمات اتاق نیز در منو ارائه شده است.از ویژگی های بارز کف پوش لمینیت، اتاق زیبا از کریستال های لوکس تزئین شده است.

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا

در رستوران منوی غذا برای ناهار خوری خوب وجود دارد. شما می توانید سلیقه منحصر به فرد از غذاهای ترکی و بین المللی، و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی از رستوران های شیک و میله کریستال لذت ببرید.

استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، اجرای زنده کنسرت های شبانه توسط تیم سرگرمی، مرکز آبگرم، اتاقث ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و...

 

 

 

هتل کریستال پالاس آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده آنتالیا قرار گرفته و در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره 55 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 60 کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله دارد.هتل کریستال پالاس در زنجیره هتل های کریستال قرار دارد و از ویژگی های این هتل 150 متر ساحل اختصاصی که تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.سرویس دهی این هتا بصورت UALL می باشد.این هتل لوکس از 17 مارس 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

هتل کریستال از 509 اتاق(سوئیت ماه عسل، استاندارد، سوپریور و جونیور سوئیت) تشکیل شده است. اتاق های زیبا با دکوراسیون شیک و مدرن مجهز به تلویزیون ال سی دی، سرتختی شیک، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، بالکن خصوصی رو به مناظر طبیعت و .... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند که در این اتاق ها احساس آرامش کنند.

امکانات هتل کریستال پالاس آنتالیا

هتل کریستال دارای 6 رستوران است که در رستوران اصلی انواع غذاهای بین المللی سرو می شود.این هتل دارای 6 کافه است که در آن می توانید انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو کنید.

استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی، پارک کودکان، پارک آبی، کاخ کریستال، آبگرم با درمان های بدن و بالی به سبک اتاق ماساژ، غواصی، موج سواری، حمام افتاب، زمین تنیس و مینی گلف کریستال است. 

 شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

 

 

هتل 5 ستاره ریزورت ساحلی اتاق های آزاد در میان درختان نخل و باغ رنگارنگ قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2001  در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع بنا گردیده و از 19 جولای 2010آماده پذیرای از گردشگران تور آنتالیا است. سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد.

از هتل تا مرکز آلانیا 32KM، تا مرکز آنتالیا 100KM و 90KM تا فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

امکانات اتاق ها

این هتل 418 اتاق( استاندارد، خانوادگی و ویژه معلولین) دارد و تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع، روم سرویس، بالکن اختصاصی رو به فضای سبز مجهز شده است.

امکانات هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

استخر روباز،سرگرمی های تفریحی،  زمین تنیس، بسکتبال، بدنسازی، والیبال ساحلی، مینی‌فوتبال، بولینگ ،اتاق بازی ،ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی و...

هتل دلفین ریزورت 7 رستوران دارد که در رستوران اصلی آن صبحانه،نهار و شام سرو می شود و دارای 6 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای غذاهای چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی، دریایی و فرانسوی سرو می کنند.

این مجموعه 11 کافه دارد که در آن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

 

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

 

 این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. سرویس‌دهی این هتل لوکس به صورت UALL می‌باشد.از هتل جاکاراندا تا مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 54 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از سال 2014 خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل در مجموع 225 اتاق ( استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوپریور و سوئیت) است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و ... است و تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا وجود دارد. شما گردشگران تور آنتالیا در اتاق های این هتل احساس راحتی و آرامش می کنید.

امکانات هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

این هتل زیبا دارای رستوران اصلی(صبحانه، ناهار و شام)، رستوران آلاکارته (ترکی، دریایی، ایتالیایی، TEPPANYAKI) و اسنک بار ساحلی برای مسافران سرو می کنند.

 این هتل دارای 6 کافه (لابی، DUBLIN، CHILLOUT، استخر، ساحلی، دیسکو) انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

امکانات تفریحی

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلارد، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی و ...این هتل در تفریحات شبانه خود  به همرا آواز و موسیقی زنده است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشورارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خیابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت ,رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در کنار پارک حق تاناک نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و تریاهای هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال تولیپ ارمنستان

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافران تور ارمنستانمی باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد