turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل دسیتی استانبول

هتل 4 ستاره دسیتی استانبول در منطقه ینی کاپی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی مسجد کبود و ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. ایستگاه مترو 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. هتل دسیتی با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. 

_دسیتی_استانبول1.jpg

_دسیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دسیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، سالن بدنسازی، اینترنت، جکوزی، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، آرایشگاه، صندوق امانات، گاوصندوق، یخچال، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی و...

_دسیتی_استانبول_3.jpg

_دسیتی_استانبول_4.jpg

_دسیتی_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول :

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در سال 2005 باز سازی شده و در مجموع دارای 107 اتاق می باشد. این هتل 15 دقیقه با بازار بزرگ فاصله دارد. از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول قرار دارد.  منطقه تاریخی سلطان در فاصله 20 دقیقه ای از از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد. از اماکن تاریخی مانند مسجد کبود چند دقیقه با هتل فاصله است.

_دارک_هیل_استانبول_1.jpg

_دارک_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دارک هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، فروشگاه، اتاق بازی، اتاق کنفرانس، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخر سرپوشیده و...

_دارک_هیل_استانبول_3.jpg

_دارک_هیل_استانبول_4.jpg

_دارک_هیل_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

_بیربی_استانبول_2.jpg

 

 

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیربی_استانبول_4.jpg

_بیربی_استانبول_5.jpg

_بیربی_استانبول1.jpg

 

هتل 3 ستاره پراکپیتال استانبول در منطقه Beyoglu استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 24 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند. در رستوران هتل پراکپیتال انواع غذاها سرو می شود. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. 

_پراکپیتال_استانبول_1.jpg

_پراکپیتال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پراکپیتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزومند می باشد.

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

_پراکپیتال_استانبول_4.jpg

_پراکپیتال_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا 

هتل مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل : 

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا ، صرافی، استخر روباز ، سونا ، استخر سر پوشیده ، زمین بازی کودکان ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، باغ ، خدمات خانه داری ، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت ، مرکز سلامت و آبگرم ، اینترنت پرسرعت ، فروشگاه ، ماساژ ، حمام ترکی ، سرسره آبی و... را شامل میشود.

 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل تور آنتالیا یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است . 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا3.jpg

امکانات هتل : 

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

1هتل-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ، تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های این هتل تور آنتالیا دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما میهمانان تور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس :

اگر شیک ترین اجناس مد نظر شماست حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۴۷۰فروشگاه در سرتاسر ترکیه دارد.

در فروشگاه های این مرکز خرید بهترین اجناس بین المللی یافت می شود.از قطعات الکترو نیکی و کامپیوتری گرفته تا پوشاکهای مدرن وحتی  مارک ترین کفش ها.

همچنین در این مرکز خرید  خوشبوترین عطرها با بهترین قیمت ها یافت می شود.فروشگاه میگروس از پر بازدید ترین مراکز خرید در تور آنتالیا به حساب می آید.

 

_3.jpg

_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل تور کیش در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص میهمانان تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95