turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل های کیش

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

 ادامه مطلب:

تور کیش نوروز 96

هتل های 2 ستاره قشم

هتل آپارتمان فولتون قشم .gif.gif Qeshm Folton Hotel Aparteman

هتل آپارتمان فولتون قشم با چشم اندازی زیبا که دریا و قایق های مستقر در آن منظره ای زیبا برای هتل است.  که در محیطی آرام و دلنشین در منطقه حوضچه هامون در جزیره قشم مروارید خلیج فارس واقع شده است. امکانات کودکان زیر 3 سال رایگان است. همه ی اتاق ها به جز اتاق دو تخته ، امکان اضافه کردن سرویس اضافه را دارد. سرویس اضافی بصورت تخت می باشد و میهمانان محترم تور قشم در صورت نیاز سرویس اضافی را به هتل پرداخت میکنند. تامین وعده غذایی (نهار ، شام ) طبق منو با سرویس قبلی 24 ساعت قبل و مبلغ آن جداگانه محاسبه میشود. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند میتوانند این هتل را جز انتخابهای خود قرار دهند.

-آپارتمان-فولتون-قشم-1.jpg

-آپارتمان-فولتون-قشم-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل آپارتمان فولتون قشم

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، اینترنت در لابی و....

-آپارتمان-فولتون-قشم-4.jpg

-آپارتمان-فولتون-قشم-3.jpg

-آپارتمان-فولتون-قشم-5.jpg

جهت رزرو و ذریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل الوند قشم .gif.gif Qeshm Alvand Hotel

هم اکنون هتل الوند به یکی از بهترین هتل های قشم تبدیل شده است. رستوران ممتاز واقع در هتل الوند گنجایش پذیرایی 110 نفر را دارد. این روزها اسم هتل و رستوران الوند بر زبانهای کسانی که یک بار اقامت درهتل الوند را داشته است جاری میباشد. این رستوران مجهز به موزیک زنده و سیستم صوتی مرکزی است و صمیمانه پذیرای شما عزیزان می باشد. رستوران ممتاز الوند واقع در هتل الونددرجزیره زیبای قشم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات زیر میباشد: برگزاری مراسم نامزدی، جشن عروسی برگزاری کنفرانس های علمی و همایش ها ارائه متنوع ترین منوی غذای ایرانی ،عربی ،محلی و فرنگی سرویس دهی به مجالس خارج از هتل. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 2 ستاره میباشد.

_الوند_قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل الوند قشم

کافی شاپ,بار,مینی بار,تاکسی سرویس,رستوران,رستوران فست فود,اینترنت بی سیم,خودپرداز,نمازخانه و....

_الوند_قشم-1.jpg

_الوند_قشم-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان کاوان 3 قشم .gif.gif Qeshm Kavan 3 Hotel Aparteman

هتل آپارتمان کاروان 3 در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم در نزدیکی سواحل غربی واقع شده است. این هتل در 4 طبقه در محیطی زیبا با ظرفیت پذیرش 60 نفر میهمان تور قشم با امکانات مطلوب و مناسب می باشد. نزدیکی به اماکن تجاری، دیدنی و توریستی و فاصله نزدیک به بازارهای ستاره، فرودسی، پردیس، مرجان و خلیج از امتیازات این هتل می باشند. هتل شمس با استفاده از پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده در تمامی فصول میزبان مسافران جزیره رویایی قشم می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تورر قشم را دارند این هتل آپارتمان هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب میباشد.

-آپارتمان-کاوان-قشم-1.jpg

-آپارتمان-کاوان-3-قشم.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-2.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور قشم نوروز 96


هتل های کوش آداسی

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Grand Kurdoglu Hotel Kusadasi Turkey

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی با دارا بودن امتیاز نزدیک بودن به تفرجگاه ساحلی و مرکز شهر و نیز آمیزه ای از راحتی، زیبایی و میهمان نوازی از اولین گزینه های مسافران تور کوش آداسی است. رفع خستگی در لابی, قدم زدن در باغهای پر دار و درخت و جذاب بازید ازاماکن دیدنی شهر و سفر به شهر معروف و باستانی ephesus به مسافرین و گردشگران تورکوش اداسی توصیه می شود. علاقه مندان میتوانند از صرف نوشیدنی در تریا هتل لذت برده و در رستوران جالب آن به صرف غذا مشغول شوند. میهمانانتورر کوش آداسی میتوانند پس از یک روز طولانی به اتاق دنج , راحت و مجهز خود بازگشته و در محیط شیک و راحت آن به استراحت بپردازند. این هتل کلیه امکانات لازم جهت یک اقامت آرام بخش, در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار داده.

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل گرند کرداوغلو کوش آداسی ترکیه

سیستم حرارتی و برودتی مرکزی,سالن تلویزیون,فضای سبز,پزشک تلفنی,فروشگاه,صندوق امانات,آرایشگاه,فاکس,کافی نت,خدمات خشکشویی و اتوشویی,ژنراتور و...

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-2.jpg

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی.JPG

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سورتل کوش آداسی .gif.gif.gif Surtel Hotel Kusadasi

هتل سه ستاره سورتل هتلی ارزان قیمت در مرکز شهر کوش آداسی است. در رستوران این هتل صبحانه ای کامل و خوشمزه به صورت بوفه سرو می شود. فاصله هتل سورتل تا مارینا 1 کیلومتر و تا لیدیز بیچ 2/3 کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه ادنان است که در 48 کیلومتری هتل سورتل قرار دارد. در این هتل پارکینگ رایگان وجود دارد و از دیگر امکانات این هتل وای فای رایگان است که این امکان را فراهم می کند تا به راحتی و بدون هزینه در هرجایی از هتل به اینترنت متصل شوید. این هتل دارای 90 اتاق است که با امکانات خوب خود اقامتی راحت را برای مسافران تور کوش آداسی فراهم می کنند.

_سورتل_کوش_آداسی.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل سورتل کوش آداسی

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, آرایشگاه, خدمات پرینت و فکس, صرافی و پارکینگ و لاندری, تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال و...

_سورتل_کوش_آداسی-1.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-4.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Asena Kusadasi Hotel

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه ساحلی در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ مورد بازسازی قرار گرفت . در مجموع دارای ۱۰۴ اتاق دو نفره (شامل ۱ مجموعه و ۱ اتاق معلولان ) در ۵ طبقه است این هتل است  درست در مرکز کوش آداسی در نزدیکی ساحل  واقع شده است. اتاق ها برای ایجاد یک محیط صلح آمیز  و آرامش بخش در رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی و منظره زیبا از دریا است اتاق ها دارای امکانات مدرن مانند : حمام  مجموعه با سشوار  است. علاوه بر این، تمام اتاق ها دارای یک تلفن شماره گیری مستقیم، دوش، برخی ، وان حمام کوچک، سشوار، ۳ کانا موسیقی، ماهواره / تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع برای مسافران تور کوش آداسی است. فعالیت های ورزشی آبی در ساحل عمومی هتل ارائه شده است. استخر روباز، یک تراس پشت بام با نمایش خیره کننده از دریا در هتل وجود دارد استخر روباز روی تراس هتل با نمایی رو به دریای اژه وجود دارد. رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه از غذاهای بین المللی و غذاهای تخصی محلی را به صورت یک بوفه باز در پشت بام و در کنار نوار استخر ارائه می دهد نوشیدنی های باطراوت و خنک هم برای مسافران تور کوش آداسی ارائه میشود.

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل آسنا کوش آداسی ترکیه

سوئیت خانوادگی، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین، اتوشویی، رختشورخانه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیستم گرمایشی، صرافخانه، فکس و کپی، سیستم گرمایشی, اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و در لابی هتل, بار، رستوران، امکان صرف صبحانه در اتاق, زمین تنیس, استخر در فضای باز، تراس و...

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-1.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-2.JPEG

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی نوروز 96 

هتل های تایلند

هتل پیادا رزیدنس پاتایا تایلند .gif.gif.gif Piyada Residence Pattaya Hotel Thailand

هتل پیادا رزیدنس ( Piyada Residence ) که در جنوب پاتایا است و 10 دقیقه پیاده‌روی از بندرگاه جمتین، واکینگ استریت و بالی هی پیر فاصله دارد.اتاقی که هتل پیادا رزیدنس برای شما تدارک دیده است، دکوراسیونی مدرن و سرویس حمام و دستشویی با وان دارد و مجهز به تلویزیون با شبکه‌های کابلی، مینی بار و یخچال است. سوئیت‌های هتل آشپزخانه با غذاخوری مجزا هم دارند. به رستوران هتل پیادا رزیدنس بزنید و از غذاهای محلی سرو شده لذت ببرید. همچنین می‌توانید غذای خود را در اتاق صرف کنید.هتل شما استخر پشت‌بامی، خدمات ماساژ، سرویس رخت‌شویی و سرویس کرایه‌ی ماشین هم برای رفاه شما فراهم کرده است. امیدواریم از اقامت در هتل پیادا رزیدنس لذت برده باشید. شما با یک ساعت رانندگی از هتل به فرودگاه سوارنابومی می‌رسید. هتل 3 ستاره پیادا رزیدنس در جنوب پاتایا واقع شده است. 12 دقیقه پیاده تا ساحل و 10 دقیقه با ماشین تا بندر جامتین, واکینگ استریت و اسکله بالی فاصله دارد. هتل دارای وای فای ,استخر در بام و رستوران است. اتاق ها مجهز با دکوری مدرن و حمام با وان ,تلویزیون, مینی بار هستند. میهمانان تور تایلند می توانند در باغ پیاده روی کنند و از خدمات ماساژ در اتاق ها لذت ببرند. در رستوران هتل غذاهای محلی سرو می شود. هتل یک ساعت با ماشین تا فرودگاه و یک کیلومتر تا مرکز خرید رویال گاردن, ایزی کارت, اونیو و ریپلی فاصله دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره میباشد.

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-6.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند.jpg

عکس ها و امکانات هتل پیادا رزیدنس پاتایا تایلند

دکوراسیونی مدرن و بسیار زیبا ، سیستم حرارتی و گرمایشی ، مینی بار ، یخچال ، سشوار ، حمام اختصاصی لوکس با امکانات و وان و دوش ، دسترسی اینترنت پرسرعت وای فای و رایگان ، تلفن با خط مستقیم ، بالکن ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع هوا ، روم سرویس 24 ساعته و...

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-3.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-4.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطالاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت .gif.gif.gif.gif Mercure Pattaya Ocean Resort Hotel

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت تایلند در منطقه ی بنگ لامونگ پاتایا قرار دارد. اتاق یا سوئیت شما در هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار است. در سرویس بهداشتی و حمام شما امکانات کافی و سشوار وجود دارد. بعضی واحد‌ها دید مشرف به اقیانوس دارند.سفر گرسنگی می‌آورد، برای صرف غذا، می‌توانید از غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی رسوران محوطه‌ی هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت که برای مسافران تور تایلند است لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت می‌توان خدمات تورها، انبار بار و  باشگاه کودکان را نام برد. در محوطه و اطراف هتل امکانات تفریحی زیادی، مثل پارک آبی، وجود دارد. هتل شما که یک استخر رباز و مرکز تناسب اندام دارد، در 500 متری کاباره‌ی آکازار است. هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت در 200 متری موز‌ه‌ی نقاشی آرت این پردایس و در 900 متری هارد راک کافه است. راستی! در هتل اینترنت بی‌سیم رایگان، در تمام قسمت‌‌ها قابل دسترسی است. به پایان اقامت در هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت نزدیک می‌شویم، شما از هتل تا فرودگاه سوارنابومی 84 کیلومتر راه در پیش دارید. در محوطه‌ی پارکینگ رایگان هم وجود دارد.

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت

پذیرش شبانه روزی,حمام,ابر,مینی بار,کافه,بالکن,اتاق کنفرانس,سشوار,کافی شاپ,پارکینگ,فکس,خشکشویی,تلویزیون,سیستم تهویه مطبوع,اینترنت,رستوران,بدنسازی,استخر,سونا,جکوزی و....

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-1.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-2.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند .gif.gif.gif H Residence Hotel Bangkok Thailand

هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند در منطقه تجاری ساتورن بانکوک قرار دارد. این هتل دارای دکوری ترکیبی از طراحی تایلندی و مدرن می باشد، یک استخر روباز دارد و اینترنت WiFi به صورت رایگان در دسترس می باشد. خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود.هتل اچ رزیدنس بانکوک ، تایلند در ساتورن جای گرفته ، و این هتل ترکیبی از دکور تایلندی با طراحی مدرن می باشد . شور و هیجان از مرکز شهر تنها 2.0 کیلومتر تا هتل فاصله است . هتل اچ رزیدنس بانکوک در نزدیکی جاذبه های اصلی این شهر مانند خیاطی ماروتی ، بیمارستان سنت لوئیس ، و خانه M R Kukrit Pramoj قرار گرفته است. هتل اچ رزیدنس بانکوک یک درایو 30 دقیقه ای از پارک لومپینی و شب زنده داری در سیلوم راه دارد . فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی حدود 40 کیلومتر با هتل مسافت دارد. در این هتل یک شاتل رایگان تا ایستگاه قطار هوایی Surasak BTS فراهم می باشد . پارکینگ رایگان در هتل اچ رزیدنس بانکوک ارائه شده است. هتل اچ رزیدنس خدمات عالی و امکانات فوق العاده ای برای مسافرانتور تایلند فراهم کرده است. این هتل از ویژگی فوق العاده مانند ، اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، پذیرش میز جلو 24 ساعته ، چک کردن ذخیره سازی به چمدان و اینترنت در مناطق عمومی برخوردار است. اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک با نور ملایم و کف پوش های چوبی مجهز شده و در برخی از اتاقها ، مهمانان تور تایلند می توانند از خدمات حوله ، دمپایی ، تلویزیون صفحه نمایش ال سی دی / پلاسما ، دسترسی به اینترنت - بی سیم بهره مند شوند. لیست کامل از امکانات تفریحی در هتل اچ رزیدنس بانکوک موجود است ، از جمله استخر در فضای باز ، آبگرم ، ماساژ هستند. رستوران HEW غذاهای اروپایی و آسیایی ارائه میدهد. یک صبحانه بوفه روزانه نیز وجود دارد . هتل اچ رزیدنس بانکوک یک مکان ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت ، آسایش و راحتی در بانکوک هستند.

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-5.jpg

عکس ها و امکانات هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند

استخر روباز ، سونا ، بدنسازی ، ترانسفر رایگاه به ایستگاه مترو و فرودگاه ،  ماساژ درمانی ، محوطه  مخصوص حمام آفتاب ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش  ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت در لابی ، آسانسور ، خدمات گردشگری ،  بار ، کافی شاپ ، بوفه صبحانه ، رستوران مدرن ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و...

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-1.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-4.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند نوروز 96