turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

جاذبه های گردشگری آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا

یکی از مهمترین و زیباترین بنای تاریخی آنتالیا دروازه هادریان است. این دروازه که بخشی از دیواری باستانی است که به گرداگرد شهر قدیمی بوده و از مرمر سفید و به‌صورت سه قوس با ستون های بزرگ ساخته شده است. دروازه هادریان آنتالیا در سال ۱۳۰ پس از میلاد ساخته شده است و مسافران تور آنتالیا می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند. این بنا که تنها دروازهٔ ورودی باقی‌مانده به شهر باستانی آنتالیا می باشد دارای ۸ ستون گرانیتی که در دو طرف چهار پایه‌ٔ نگهدارندهٔ طاق‌های سه‌گانهٔ دروازه قرار گرفته است و همچنین دو برج نیز در دو طرف دروازهٔ هادریان قرار دارد که برج سمت چپ از نظر تاریخی به دوران روم باستان تعلق دارد اما بخشی از برج سمت راست به‌نظر می‌رسد که در عصر امپراتوری بیزانس بازسازی شده باشد و احتمال این که  سازهٔ اولیه دراصل دو طبقه بوده اما تنها بخش زیرین آن باقی‌مانده باشد زیاد است. دروازهٔ هادریان نمونه‌ای کلاسیک از طاق نصرت‌های رومی است و همچنین این دروازه را به‌عنوان زیباترین دروازهٔ پامفیلیا درنظر گرفته‌ شده است. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این مکان تاریخی می توانند زمان خوب و دل انگیزی را سپری کنند.

 

حمام رومی آنتالیا

از دیدنی ترین و قدیمی ترین مکان های آنتالیا حمام رومی است که در حال حاضز به موزه تبدیل شده و در منطقه باستانی سیدهآنتالیا قرار دارد. حمام رومی آنتالیا در ساحل ماسه ای، مجاور دریای آرام و فرح بخش مدیترانه سیده قرار دارد و برای مسافران تتور آنتالیا بسیار جذاب می باشد. از ویژگی های بسیار خوب و جذاب این حمام وجود درختان کاج در کنار دریای مدیترانه بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. حمام رومی آنتالیا دارای منطقه ای آرام با فضایی سرسبزو زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

از مکان های کاملا جذاب و تفریحی آنتالیا پارک آبی آکوالند آنتالیا است که در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی است قرار گرفته است. پارک آبی آکوالند آنتالیا دارای سرسره هاس آبی متفاوت, بازی های مختلف,  برنامه های زنده, مسابقه های پر هیجان که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد همچنین مسافران تور آنتالیا برای تماشای دلفین ها در مکانی مجزا بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا مکان مناسبی و سر گرم کننده ای و برای گروه های سنی مختلفی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا هتل 5 ستاره نیروانا لاگوون است که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر آنتالیا قرار گرفته است. هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار زیبا و مناسب با امکانات عالی شامل مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریای بسیار زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز می باشد و دارای  سرسره های مهیج و رنگارنگ که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. از دیگر امکانات تفریحی هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان گفت سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته و ... می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از آنجا لذت ببرند. رستوران های این هتل هم روباز در کنار استخر و هم بسته می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات اتو و لباس شویی، شاتل فرودگاهی, سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95


جاذبه های گردشگری استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

حمام خرم سلطان استانبول

 یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء مکان های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به دستور سلطان سلیمان پادشاه عثمانی ساخته شد. این حمام  در ایاصوفیا نیز جزئ آثار باستانی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از انجا دیدن نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که نام های مختلفی از جمله گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است.  معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 


جاذبه های گردشگری ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسیارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

کلیسای اچمیادزین ارمنستان

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین کلیساهای خوب ارمنستان کلیسای اچمیادزین است. این کلیسا با نام رسمی واغارشاپات نام یک شهر و همچنین یک مکان مقدس در کشور ارمنستان است. کلیسای اچمیادزین ارمنستان در سال ۴۸۰ ساخته شده جاثلیق کل ارامنه در آنجا زندگی می‌کند. واژه اچمیادزین به معنای ظهور تک ‌فرزند (منظور عیسی به‌عنوان تنها فرزند خدا) است، زیرا به باور مردم، عیسی خود در آنجا از آسمان به زمین فرو آمد تا مکان دلخواهش را برای ساخت کلیسا نشان دهد. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای ارمنستان است که توسط گریگور لوساگوریچ یا همان بنیادگذار کیش گریگوری ارمنی ساخته شده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به این مکان زیبا می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95