turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل 4 ستاره سمینال استانبول :

هتل 4 ستاره سمینال استانبول در 350 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است. هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است و از یک اتاق جلسه مجهز برخوردار می باشد. یک صرافی نیز در این هتل تور استانبول وجود دارد. در این هتل یک کتابخانه نیز در نظر گرفته شده است. هتل سمینال با مراکز تاریخی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد.  

_سمینال_استانبول_1.jpg

_سمینال_استانبول_2.jpg

_سمینال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سمینال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، اینترنت وای فای، استخر سرپوشیده، کتابخانه، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری و...

_سمینال_استانبول_4.png

_سمینال_استانبول_5.jpg

_سمینال_استانبول_6.jpg

 

هتل 4 ستاره سناتور استانبول :

هتل 4 ستاره سناتور استانبول در سال 1994 و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. این هتل با شهر قدیم 10 دقیقه فاصله دارد و اماکن تاریخی استانبول در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 35 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

_سناتور_استانبول_1.jpg

_سناتور_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سناتور استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، صبحانه در اتاق، رافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی، فکس و کپی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل و... برای برخورداری از این امکانات با تور لحظه آخری استانبول همراه شوید

_سناتور_استانبول_3.jpg

_سناتور_استانبول_4.jpg

_سناتور_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره سوادیه استانبول :

هتل 4 ستاره سوادیه استانبول در منطقه کادیکوی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 155 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور استانبول یک صرافی هم وجود دارد. اتاق جلسه یکی دیگر از امکانات این هتل می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان نیز ارایه می شود.

_سوادیه_استانبول_1.jpg

_سوادیه_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سوادیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، استخر، سونا، ماساژ، مرکز بدنسازی و...برای برخورداری از امکانات خوب این هتل با تور لحظه آخری استانبول همراه شوید

_سوادیه_استانبول_3.jpg

_سوادیه_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

دیدنی های استانبول

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم باتور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

 

کاخ دلمه باغچه 

این کاخ که در راستای تنگه بسفر قرار دارد، زیبایی و اهمیت تاریخی زیادی دارد. کاخ دلمه باغچه در قرن نوزدهم ساخته شد، و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و کرسی حکومتی استفاده می کردند. معماری داخلی و خارجی این کاخ ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی است که فقط در این تقاطع دو قاره دیده می شود.این کاخ همه روزه بجز دوشنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به روی عموم باز است. برای دیدن از این کاخ عثمانی با تور استانبول همراه شوید.

_دلمه.jpg

 

کاخ ییلدیز استانبول :


این کاخ متشکل از دربارها و یک مسجد می باشد و در قرن 19 میلادی توسط سلطان عبدالمجید دوم د راستانبول ساخته شد. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهائی که سلاطین در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. این ساختمانها در داخل یک پارک با گلهائی که از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده، قرار گرفته است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر را تشکیل می دهد که بسیار مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. به علت بازسازی تنها بازدید از قسمتی از پارک ممکن است. ( این پارک همه روز جز روزهای سه شنبه جهت بازدید عموم باز می باشد. ) برای دیدن از این کاخ زیبا با  تور لحظه آخری استانبول همراه شوید . 

 

_ییلدیز.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول فروردین 95


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل تور آنتالیا در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق میهمانان تور آنتالیا ، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰اتاق تشکیل شده است. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت برای مسافران تور آنتالیا ، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_5.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا فروردین 95

دیدنی های آنتالیا

حمام رومی آنتالیا :

وجود آثار باستانی به جاذبه گردشگری آنتالیا ترکیه کمک بسیاری نموده است ،حمام رومی آنالیا دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. این حمام که از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا می باشد ، در شرق منطقه سیده-دش و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام)و(کیزیل آگاچ) بوده قرار گرفته است . که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

_رومیهای_آنتالیا.jpg

 

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که شما گردشگران تور آنتالیا وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا :

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میریزد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا، گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده دیگر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه در نظر گرفته شده است.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کیلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه است. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

_ماناوگات_آنتالیا.jpg

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا فروردین 95


هتل های 4 ستاره کیش

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کیش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هلیا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل تور کیش به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، کافی شاپ و ...

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تور کیش فروردین 95