turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

seyedeh_peranses.jpg

هتل سیده پرنسس آنتالیا 5 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها حائز بالکن که رو به دریای مدیترانه که منظه زیبایی دارد.منطقه سیده یک محیط‌ تفریحی مدرن در ناحیه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان متعدد ، فضای سبز و دریای بی پایان گوشه ها-کناره ها آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا پیرامون هتل دائم مزین و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند .

امکانات اتاقها :

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اطاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد امروزین و پرنما قشنگ است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی بیچارگی های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها خوشحال و گرم میباشد و دکوراسیون آن نوین می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و خوشحال به نظر برسد و توریستان تور آنتالیا در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه دلنشین-دلپذیر ، تلویزیون ال سی دی ،ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  زاویه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات  هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره ارائه کرد که مایه رضایت مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

seyedeh_peranses8.jpg

seyedeh_peranses4.jpg

seyedeh_peranses5.jpg

seyedeh_peranses6.jpg

seyedeh_peranses2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

جیپ سافاری آنتالیا

تور جیپ سواری برای توریستانی که هیجان و طبیعت را یکجا میخواهند باور نکردنی بوده و خودتان را ماجراجویانی در کوهستان حس خواهید کرد. می توانید از مناظر فوق العاده کوه های توروس و دره های تنگ و گرد و خاکی ، رودخانه ها و دامنه کروه لذت ببرید. مناظر زیبا و جاده های پر هیجان همگی در این تور آنتالیا برای شما لحظاتی فراموش نشدنی خواهد بود.  در این تور جیپ های پر قدرت و تندرو در اختیار گردشگران آنتالیا گذاشته می شود در مسیر ۱۲۰ کیلومتری شما به ارتفاع ۱۳۰۰ متر از سطح دریا خواهید رسید کسانیکه میخواهند رانندگی کردن را در جاده های کوهستانی تجربه کنند کافیست فقط گواهینامه خود را همراه داشته باشند. مناظر زیبا و جاده های پر هیجان همگی در این تور برای شما لحظاتی فراموش نشدنی می آفرینند. همچنین از یک روستای کوچک دیدن خواهید کرد و در رستوران کوچک بومی ، غذاهای محلی خواهید خورد.

jipsafari.jpg

 jipsafari1.jpg

 

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای ترسناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و پس به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خویش را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی هستی دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری نکوداشتن داشته باشید. گذرگاه رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

rafingantalya_jpg.jpg

rafingantalya1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

هتل های استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل الیت استانبول

هتل الیت 5 ستاره در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر است .این هتل با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین تور استانبول می باشد . این هتل دارای 2 سوئیت ، 3 اتاق CONNECT و 3 اتاق مخصوص معلولین می باشد که در مجموع 102 اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد . مناظر پانورامایی که از بالکن کافه ی آن می بینید، فوق العاده جذاب هستند. یک حمام سرامیکی سنتی به همراه استخری با وان آب گرم هم از جمله امکانات آن است.

امکانات هتل الیت استانبول :

سیستم حرارت و برودتی مرکزی ،پرستار کودک ،پارکینگ و 4 سالن کنفرانس می باشد .اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز هستند و همگی با رنگ های ملایم تزئین شده اند. در تمامی اتاقها ماهواره، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی وجود دارد. 

 

میهمانان هتل الیت استانبول میتوانند از امکانات کامپیوتری رایگان واقع در اماکن عمومی هتل بهره مند شوند.هتل الیت به منطقه ی خرید استانبول یعنی خیابان استقلال استانبول  بسیار نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول نیز تنها ۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. کارکنان هتل حتما در برنامه ی سیاحتی به مقصد منطقه ی سلطان احمد، شما را راهنمایی خواهند نمود.هتل حدودا ۳ کیلومتر با کاخ توپکاپی استانبول ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.

 

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول هتلی 5 ستاره که در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره افتتاح شده است . از نظر امکانات بسیار ایده آل می باشد.این هتل نزدیک فرودگاه اتاتورک قرار دارد. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل وو استانبول بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز نیز از سایر امکانات اتاق های برای گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل وو استانبول:

در این هتل کافه، آرایشگاه ، بار و رستوران،یک سالن کنفرانس با اینترنت بی‌سیم پرسرعت (با هزینه‌ی اضافی) نیز برای رفاه میهمانان وجود دارد مهمانان هتل وو استانبول می‌توانند از خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند ، زمین بازی نیز در اختیار کودکان گذاشته می‌شود.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. مسافران تور استانبول می‌توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا، حمام ترکی و صندلی‌های حمام آفتاب هتل رایگان، و از بوفه‌ی کنار استخر و خدمات ماساژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند. باشگاه بدنسازی هتل نیز در اختیار علاقه‌مندان به ورزش است. 

مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

هتل های آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا

IMPERIAL-SUBLAND4.jpg

هتل ایمپریال سان لند ریسورت 5 ستاره در کونی آلتی کمر در شهر آنتالیا بین کوههای تائورس و دریای مدیترانه پیمان دارد.این هتل تا مرکز شهر 37 کیلومتر و تا فرودگاه 51 کیلومتر فاصله دارد و اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را به گردشگرانتور آنتالیا ارائه می دهد. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد و از طرفی گردشگران دسترسی نکویی به مکان های تاریخی شهر دارند چرا که هتل در موقعیت بسیار ویژه ای قرار دارد. هتل ایمپریال سان لند خدمات بی عیب و نقص و امکانات بایسته را در اختصاص مهمانان خویش قرار می دهد .کلیه ی فضاهای اقامتی حسی بی امثال از راحتی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می آورند.هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا دارای کناره شنی اختصاصی دارد و علاوه بر این ، خدمه ی رفاهی به شما این تضمین را می دهند که تکاپو های بسیاری برای سرگرم شدن خواهند داشت. هدف شما از سفر به کمر هر چه باشد هتل ایمپریال سان لند مکانی آرمانی برای استراحت و تفریح است.

IMPERIAL-SUBLAND7.jpg

این هتل دارای 241 اتاق می باشد که از طریق بالابر می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود و تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فر د می باشد. هتل امپریال سان لند دارای خدمات تفریحی شبانه مختلفی از جمله نمایش و آواز، موزیک زنده، سینما و دیسکو می‌باشد که به فراخور زمان هرشب اجرا می‌گردد.اینترنت به صورت رایگان در اختیار میهمانان آنتالیا می‌باشد.

امکانات هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا :

 رستوران،کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی ،فروشگاه، بار،استخر سرباز و سرپوشیده، سونا ، جکوزی،پارک آبی، ماساژ، سالن بدنسازی،بیلیارد، باغ،اتاق های پاک و بدن سیگار ، تهویه مطبوع و... از امکانات این هتل می باشد که در اختبار گردشگران تور آنتالیا قرار داد و مسافران سفر خوشی را سپری می کنند.

IMPERIAL-SUBLAND6.jpg

IMPERIAL-SUBLAND3.jpg

IMPERIAL-SUBLAND2.jpg

IMPERIAL-SUBLAND5.jpg

IMPERIAL-SUBLAND1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

-بلو-همیل-آنتالیا6.jpg

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلو-همیل-آنتالیا5.jpg

-بلو-همیل-انتالیا7.jpg

-بلو-همیل-آنتالیا8.jpg

جاذبه های گردشگری آنتالیا

کشتی کروز آنتالیا

kashti-koroz2.jpg

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانانتور آنتالیا داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

kashti-koroz1.jpg

 

حمام رومی آنتالیا

وجود آثار باستانی به جاذبه گردشگری آنتالیا کمک بسیاری کرده است. حمام رومی آنتالیا دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده  است. این حمام که از دیدنی های آنتالیا است ، در شرق منطقه سیده-دش و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل به معنای گل لرزان قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه توریستان تور آنتالیا  قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96