turethailand

turethailand

turethailand

turethailand

هتل های 4 ستاره ارمنستان

رزرو هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستان پذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

 

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

رزرو هتل فروم ارمنستان

 

از جمله هتل های 4 ستاره ارمنستان که نه تنها برای تجار بلکه برای مسافران تور ارمنستان بسیار مناسب می باشد و دارای خدمات و امکانات مجهز و متفاوت با سایر هتل ها، و با دکوراسیون زیبای واقع در قلب شهر ایروان ارمنستان، و در فاصله ۲۰ کیلومتری از پوارتناتز (فرودگاه بین المللی ارمنستان) و در نزدیکی مراکز خرید برای مسافران تور ارمنستاتی که مشتاق به خرید می باشند و همچنین در نزدیکی سفارت روسیه، موزه، باله و خانه اپرا می باشد.این هتل با داشتن رستورانی مدرن و مجلل با غذا¬هایی خوش¬طعم، میهمانان را به صرف غذای ارمنی دعوت می کند. این هتل به مناطق دیدنی ارمنستان مانند: بسیار نزدیک است و مسافران تور ارمنستان می توانند از این هتل به این مکان ها به راحتی رفت و آمد کنند.هتل فروم ارمنستان دارای اتاق هایی مجهز و مبله با امکاناتی نظیر: تخت راحت، دوش، میز آرایش، صندلی های راحت، میز، کاناپه، مینی بار، تلویزیون، وایفای رایگان، تهویه هوا، و سیستم سرمایش و گرمایش برای آرامش و آسایش گردشگران تور ارمنستان می باشد.


امکانات هتل فروم ارمنستان

از امکانات هتل می توان به سونا هایی با سبک روسی و ترکی ، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تور و گردشگری، خرید بلیط ، لباسشویی، اتوشویی ، اتاق هایی برای میهمانی و جلسات کاری ،  فکس و فتوکپی ، صندوق امانات ، اتاق عروس و داماد ،اتاق عایق صدا،  اتاق های بدون سیگار و.. اشاره نمود. و همین طور در رستوران این هتل که دارای دو هال غذاخوری و وی آی پی می باشد با جمعیتی تقریبا ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر میهمانان تور ارمنستان هنگام صرف غذا می توانند از موسیقی زنده و انواع غذا های ارمنی و اروپایی لذت ببرند و همچنین می توانند در سالن غذاخوری رستوران که بسیار لوکس و زیبا می باشد صبحانه سوئدی، ترکی و اروپایی را صرف نمایند.

 

 

  

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.

رزرو هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان از جمله هتل های لوکس و بسیار خوب ارمنستان واقع در  قلب شهر و منطقه‌ای آرام با دسترسی عالی به فرودگاه می باشد. این هتل  با طراحی و معماری زیبا و خاص خود و طراحی زیبا فضاهای داخلی مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ارمنستان واقع شده است.هتل متروپل از 105 اتاق استاندارد، سوئیت و سوئیت جونیور تشکیل شده است و اتاق های هتل متروپل ایروان ارمنستان مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، گاو صندوق، قهوه و چای ساز، سشوار، یخچال و بالکن می باشد. شما می توانید تنیس روی میز در هتل را بازی کند. میدان جمهوری 1 کیلومتر از هتل فاصله دارد، در حالی که ارمنستان اپرا و باله تئاتر 1.7 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 9 کیلومتر فاصله است. هتل متروپل از تاریخ 18 جولای 2014 از مسافران تور ارمنستان استقبال می کنند.

امکانات هتل متروپل ایروان ارمنستان :

این هتل به امکاناتی از قبیل مرکز ورزشی،‌ سولاریوم ، مرکز ابگرم، صرافی واستخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، رستوران، فروشگاه در هتل، تهویه ، تریا، گرمایش، سرویس ایاب و ذهاب برای مسافران تور ارمنستان مجهز می باشد.

 

 جهت اطلاع از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل 56 اتاق سینگل، استاندارد، سوئیت و سوئیت جونیور دارد. تمامی اتاق ها دارای اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت،مینی بار، حمام لوکس و... در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این هتل واقع در قلب ایروان، یک پیاده روی 2 دقیقه میدان جمهوری، جمهوری هتل Yerevan ویژگی های در هوای آزاد Quanto از Basta کافه غذاهای ایتالیایی و یک رستوران انوش با غذاهای سنتی ارمنی است.در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.از هتل تا مسجد آبی 350 متر، میدان جمهوری 350 متر، موزه تاریخ ارمنستان 400 متر، اپرا و باله تئاتر 850 متر، جامع روشنگر 1 کیلومتر، پارک ورزشگاه هرازدان عاشقان 1.3 کیلومتر، آبشار 1.4 کیلومتر، دانشگاه دولتی ایروان 1.5 کیلومتر، موزه قتل عام ارامنه  1.9 کیلومتر، باغ وحش 3.7 کیلومتر دژ اربونی 5 کیلومتر و نزدیک ترین فرودگاه زوارتنوتس فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

 

 

 

رزرو هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل  زیبا 52 اتاق سوئیت، سوئیت جونیور و استاندارد دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.در رستوران این هتل انواع غذاهای روسی، اروپایی و ارمنی برای شما عزیزان سرو می کنند.از هتل دیاموند تا مسجد آبی 700 متر، تئاتر باله و اپرا 700 متر، پارک عاشقان 800 متر، موزه تاریخ ارمنستان 850 متر، ایستگاه مترو 850 متر، آبشار ایروان 1.1 کیلومتر، ورزشگاه هرازدان 1.2 کیلومتر، کلیسای جامع سنت گرگوری  1.6 کیلومتر، موزه قتل عام ارامنه 1.6 کیلومتر، دانشگاه دولتی ایروان 1.7 کیلومتر و تا باغ وحش ایروان 307 کیلومتر فاصله دارد. هتل دیاموند هاوس از 1 جولای 2014 از مسافران تور ارمنستان استقبال می کند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

 

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط: 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان زمستان 96  

تور ارمنستان دی 96   

تور ارمنستان بهمن 96

تور ارمنستان اسفند 96 

تور ارمنستان نوروز 97     

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارزان ارمنستان  

قیمت تور ارمنستان 

تور لحظه آخری ارمنستان

   بهترین قیمت تور ارمنستان  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.